Wednesday, April 17, 2013

Happy birthday yana =)




17.april.2013... eh2 hari ni hari jadi adik aku yang num 6 lah. happy birthday yana... selamat menyambut ulang tahun kelahiran yang ke 13 tahun. dan selamat jugak untuk mak abah... anniversary yang ke 31 tahun. alhamdulillah. eh2 dah besar dah adik aku tu. sekejap je rasa nya.. dulu masa kecik2 manja.. kuat menangis.. sama macam kakak dia ni ha... huhu. dan sekarang ni dah nak sama tinggi dengan aku dah. mana2 baju yang aku dah xnak pakai.. aku bagi je dekat dia.. =)



aku ada 7 orang adik beradik. aku nombor 4.. anak perempuan sulung. atas2 aku semua abang2. along dan angah dah kawin. abang nombor 3 pulak insyaallah hujung bulan depan dia nikah. aku kawin dulu.. hehehe.. sori lah lambat sangat nak tunggu dia. habis aku kena pau perfume oringinal... melayang duit aku. xpe lah sekali sekala.. lagi pun abang2 dah banyak tolong. terima kasih abang2 sekalian. jasa2 mu dikenang sampai mati... =) =) sayang korang semua... hahaha... =p =p



dulu2 aku je anak perempuan dalam family aku tu. tapi masa aku darjah 5 aku dapat adik perempuan... nama singkatan nya yana... lepas tu darjah 6 pulak dapat lagi sorang.. alin nama nya. okey cukup 4 lelaki dan 3 perempuan. seronok sangat masa tu. dan sekarang ni dah besar dah... aku lah yang kena jaga diaorang2 ni masa kecik2. masa tu mak kerja nasib lah adik2 aku ni x susah sangat nak jaga. tup2 yana dah 13 tahun.. alin 12 tahun. xlama lagi.. aku paling pendek hohoh..



p/s : happy birthday yana.. semoga panjang umur dan belajar rajin2 ye... =) =)


0 comments: