Friday, April 5, 2013

Kebosanan yang terlampau2...




alahai... internet i dekat rumah dah xboleh nak connect dah. tension i... kerja petang xdapat bukak internet adalah sangat membosan kan... elok2 dah cukup tidur terus aku terlebih2 tidur. bila dah terlebih tidur pun xbest jugak. penat terlebih tidur lagi lah lain macam nya. cerita dekat tv xde yang best. cerita dekat astro pun sama je... semua pernah main. cerita lama2... aduh2... boring sangat2. last2 aku tidur je. 

hari ni ingat nak ganti puasa.. tapi... tapi... tapi... xterbangun pulak sahur. semalam dapat habis kan sehari ganti puasa... tu pun gagah kan diri jugak... semalam pun xbangun sahur. tapi paksa jugak diri sendiri untuk puasa... dan hasil nya... bila x sahur... kerja pulak tu.. lemah sangat lah aku rasa badan ni. nak xnak.. sayang pulak kalau nak bukak puasa. dan hari ni xmampu dah nak melawan... aku give up... =0

p/s : balik kang aku bayar ye... aduhai... baru beberapa hari lambat dah potong. dah lah line sama je lembap. sabar je lah.