Tuesday, April 23, 2013

Jom minum air kosong.. =) =)



dulu aku xberapa suka sangat minum air kosong @ air masak. kesian kan. minum pun bila perlu je.  maksud nya bila dah xde air manis2 baru terhegeh2 nak teguk air masak. air manis tu maksud nya macam air milo ke.. oren ke.. sirap ke.. dan lain2 lah. kalau makan selalu nya akan order air manis2. memang jarang lah minum air masak ni. isyk2 teruk nya lah. tengok air masak memang xde perasaan langsung.. huhu..

tapi semua nya berubah lepas kawin. encik iwan sangat lah suka minum air masak. kalau makan ke apa ke... kalau aku buat air manis2.. maksud nya air oren ke apa ke... lepas tu dia mesti bukak peti ais.. teguk air masak. dalam peti ais memang penuh air masak lah. bagus2... disamping tu aku pun dah start minum air masak. xkisah dah time makan... xpayah nak sibuk2 sediakan air2 manis tu... minum air masak je =)

jadi jom lah kita mulakan minum air masak... banyak sangat kelebihan minum air masak ni... apa2 pun serach je lah dekat internet tu... =) =) mr google sentiasa memberikan khidmat yang terbaik... =) =) banyak2 minum air kosong ye... nanti sihat... =)


0 comments: