Wednesday, October 12, 2011

Second night

second night... yeahhh..lepas ni cuti.. lagi beberapa jam lagi nak balik.. balik2 kang kena basuh baju.. mandi2 terus tarik bantal nak tidur. huhu... 10 jam aku kena tahan mata ni. sabar2 mata tau.. jangan nak ngantuk2. hari ni kerja okey jer.. xlah busy sangat standard je.

trolley siap nak2 pukul 12 gitu.. lepas siap buat trolley settle kan apa yang patut. done.. semua berjalan dengan lancar. patient dari A&E pun xlah ramai sangat.. yang new admission pun xde lah ramai. dan paling penting confirm lah ahad ni discharge tu banyak. itu sudah pasti.

duduk2 xde kerja ni.. aku singgah lah dekat blog2 yang power2.. seronok bace blog2 ni.. terutama blog  ben ashaari ..banyak sangat2 info... aku suka bace entry dia yang ni... klik untuk bace .. =) lepas singgah blog dia.. aku singgah pulak blog hanis zalikha. best baca blog2 orang2 yang power ni. banyak info yang leh dapat kan.

xsaba nak balik.. nak tidur.. nak tidur... mata aku sangat mengantuk.. tetapi aku tetap gagah kan jua sampai habis shift pukul 7 pagi kang.. =)