Thursday, October 13, 2011

Kisah dongeng-stacy



Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini

Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati


mood = entry yang agak jiwang karat.= dalam2 aku mengodek2 nak pilih template serta layout baru... aku duk lah ulang lagu ni....lagu stacy-kisah dogeng... so.. tetiba aku rasa nak share lirik lagu ni.... yang pasti.. rindu encik iwan..huhu.. kalau kita dah jumpa orang yang betol2 sayang n cinta kita... jangan lah kita lepas kan dia pergi.. jaga lah dia baik2. sebab kadang2 kita sebagai manusia ni.. akan lebih menghargai seseorang apabila kita dah kehilangan dia... jadi hargai lah dia untuk sekarang..esok..dan selama nya..sebelum dia pergi tinggal kan kita kerana ego kita yang tinggi melangit. ego tu kadang2 bagus.. kadang2 akan memusnahkan kegembiraan kita yang sebenar nya ade depan mata kita. so.. bukak mata luas2.. minda pun bukak luas2.. yang mana satu permata dan yang mana satu kaca... jadi..hargai lah.




0 comments: