Saturday, October 29, 2011

Kecewa.. sedih.. sakit hati.

kasut lama sudah koyak... serious aku kecewa sangat2. baru pakai sebulan dah koyak. apa lah aku ni.. masuk kali ni.. dah 3 pasang aku beli kasut. kerja baru setahun. huhu.. orang lain boleh pakai lama2 kan.. alah kasut pun beli berapa ringgit je. huhu.. so paham2 lah kan.. disebab kan harga yang macam tu.. berbaloi2 lah pakai sekejep dan cepat jahanam. tapi aku je yang cepat jahanam.. orang lain boleh je pakai lama2. haha... nak buat macam mana... kesopanan dan kesusilaan dalam diri aku jarang2 sekali nak wujud. penat dah cuba. seminggu je boleh tahan.. lama2.. lupa diri..haha..

26.10.2011... ajak leha pergi pkns nak beli kasut kerja baru..sebab kasut kerja lama dah teruk sangat2. huhu.. dah macam mulut buaya yang sangat2 lapar.. nak pakai kasut kerja yang lama.. licin pulak. bahaya. so memang kena beli yang baru kan.. so nekad lah beli kasut baru.. huhu.. nekad okey.. kerja macam aku ni..kena pakai kasut yang selesa2..sebab nak berjalan sana sini kan.. so kena lah manja2 kan kaki dengan kasut yang lembut dan selesa.. baru best nak kerja... =)

cari2 sekali berkenan dengan satu kasut ni.. aku suka beli kasut "dekat satu tempat ni" .. sebab agak selesa lah... nak beli jenama lain..mahal pulak..huhu... tunggu aku kaya aku beli kasut kerja harga rm300 keatas.. baru best nak kerja... nak jalan sana sini... huhu.. buat masa sekarang ni cukup lah beli harga yang berpatutan. tapi aku ni semua kasut jangka hayat nya paling lama 4 bulan..lepas tu.. jahanam.. hehe.. kesian aku.. kesian... asyik2 nak kena beli kasut kerja je =) kang2 aku nak beli kasut yang mahal..haha..

beli2 malam tu macam saiz 8 muat je.. aku lupa sangat2 kasut "dekat satu tempat ni" punya kasut.. aku kena pakai saiz 7. cutting kasut dia lain2 kan. lupa sangat okey. gajah kan saiz kaki aku..huhu. dulu 3 tahun belajar dekat kolej. kan kena pakai uniform.. memang dari tadika sampai tua lah pakai uniform.. tapi aku suka sebab xpayah nak pening2 kepala nak fikir nak pakai baju apa kan.. huhu. disebab kan pakai uniform so.. dapat lah pakej sekali kasut..tapi xfree mana lah.. masuk dalam yuran jugak lah kan.

so dengan sangat2 nak cepat.. aku pun claim lah hours kan...balik pukul 8 malam.. sebab pkns tutup pukul 9 malam. sangat2 kelam kabut aku. penat..sia2. huhu.. dah takdir nak buat macam mana kan.. aku pergi2..sekali mendapat LAYANAN KURANG MEMUAS KAN. dah lah penat!! lepas tu macam apa tah service nya kan.. sedih aku.. ikutkan hati nak je sound tapi aku sabar je kan. sabar je kan. yes aku baik. sebab dapat menyabarkan diri...!!!!!

xpe lah kan... nak buat macam mana. aku terima. so pakai je lah kasut longgar2 ni. xpe lah kak oi..!! saya beli  penyumbat kasut supaya kasut saya xlonggar.. sekali aku sepak orang mau terpelanting kasut aku.. haha.. xpe lah..sesuai dengan harga nya yang rm59.90 dengan layanan yang diberikan.. sekian terima kasih.

perasaan pada pukul 8.45 malam.. pada tarikh 28.10.2011 : sangat2 marah2.. sangat2 kecewa. mula2 dia cakap boleh tukar..dia cek2.. lepas tu aku yang tengah duduk ni..sebab kepenatan. sambil lalu.. dia cakap xde saiz 7. siot je kan. huhu.... memang time tu lagi 99% aku nak marah. tapi aku sabar. sebab itu bukan tempat aku. aku ingat.. aku dekat mana. dekat tempat umum.. beli pun kasut harga rm59.90 so layanan memang macam tu.. lain lah kau beli kasut harga rm599 kan.. huhu. sila paham ye semua!

lepas keluar dari kedai tersebut... jantung aku sangat pantas bedegup.. tangan mengelatar.. muka merah tahan marah..malu. sangat2 kecewa. aku xreti nak bersabar. tapi kali ni aku berjaya.. kecewa.. serius... sangat2. aku dah xnak beli dekat situ. kecewa sangat2. xpe lah kan... dah nama pun harga kasut rm59.90. murah je.. bukan rm599 kan.. huhu.. sekian..terima kasih.

kenapa aku marah ek? sebab layanan sangat tidak memuas kan. huhuhuhuhu... aku bukan raja..xmintak pun special layanan.. tapi aku adalah pelanggan. patut dihargai. walaupun kasut aku harga cuma rm59.90 kan. tau xde saiz.. tapi at least datang lah dekat aku.. cakap baik. bukan cakap ambil lalu kan.kan.kan. =) sebab tu aku marah..kecewa.. sedih.. sakit hati. dan sangat2 xnak pergi dah kedai tu. =) terima kasih atas layanan anda semua =)