Thursday, October 27, 2011

Esok... oh no..!!

meriah kawasan rumah aku.. tetiba feeling nak raya haji datang. =) tapi raya haji kena kerja. xpe lah kan. raya aidilfitri dah dapat.. bagi peluang dekat kawan2 yang xdapat raya time raya aidilfitri. selamat hari raya semua. =)

seperti biasa time public holiday kerja. wow.. pagi2 memang relax boleh borak2 dan makan. dan tenang. tapi dah masuk tengah hari.. doctor mengamuk..huhu... wow...!! discharge pada tengah hari. =) xpe2 kan teamwork. jom lah kite settle kan sama2. hari ni kerja dengan mood totally out. xtau kenapa.

kerja..kerja dan terus bekerja sampai kan xsedar dah nak pukul 2 petang. hari ni duty kerja pagi... shift pagi.. balik pukul 2 petang. balik2 terus lepak2 atas katil...katil panggil suruh tidur.. huhu.. tidur lah engkau dengan memakai baju uniform kerja..dan beg kerja yang berada disebelah bantal kau.

sedar2 jam dah menunjuk kan pukul 6 petang!! wah pantas...!! kalau dah bangun pun time cam gitu.. confirm mengelabah kan. eh2.. dah pukul berapa.. eh.. aku kat mana..eh.. berapa banyak punya eh pun aku xtau... biasa lah mamai kan. nasib baik.. xcapai tudung.. terus g kerja balik kan.. kwang3..

emm.. apa nak buat ni ek.. tadi dah tidur.. harus malam ni aku xboleh tidur sebab dah tidur siang tadi kan.. esok nak kerja macam mane kan?? hehe mengantuk lah kau cik ayu. nasib baik esok duty prepare je dekat outpatient..... bohsan aku... nak balik cepat2 boleh x? minggu ni mood nak kerja out. sekian.

-
-
-
-
-

saya rindu awak sangat2 encik iwan. xtau kenapa.. tetiba terfikir awak. terfikir semua yang awak dah buat untuk buat saya tersenyum.. gembira...ketawa.. senang.. dan sihat macam sekarang.... terima kasih awak. saya sayang awak. semoga kita akan tetap bersama....(jiwang terlebih nampak..haha) usaha awak saya sangat hargai. tetap bersabar... =) hehe =) nite semua =)