Wednesday, October 12, 2011

Otak-otak.

selamat petang dunia.. =) kul 4 petang tadi dah bangun dah.. bangun2 kelam kabut aku solat zohor.. huhu... nasib baik sempat. alhamdulillah. lepas solat terus turun bawah... yeahhh2... masa untuk makan. pagi tadi ade beli nasi lemak.. disebab kan mengantuk sangat.. nak makan pun xberapa nak larat kan. emm.. makan bangun tidur kang lah.. huhu.. tak de rezeki aku kot.. tak elok dah nasi lemak tu. last2 aku goreng popiah je.. makan lah popiah 6 ketul dan milo panas.. emmmm... sungguh enak rase nya tekak aku ni. 




huhu... hangit cikit hujung2 dia.. sebab duk syok2 buat air milo tengok2 dah itam cikit dekat hujung2 dia.. belasah saja lah.. janji perut kenyang. ni lah dia otak2 kempas.. sedap sangat2..=) dalam nya ade otak2.. manis je dan sedap lah.. kirim dekat leha.. otak2 kempas dari johor. =) klau petang2 makan ni sedap wo..
 
-
-
-
-
-
-


hari ni 12.10.2011.. hari jadi adik bongsu aku.. norhazleenda...nama panggilan alin..linda..adik..pilih mana satu nak panggil kompem dia akan menyahut.. dia ni rajin dan ringan tulang.mintak tolong amek kan pape... senang je.. hehe.. kalau mengamuk.. garang ya amat... huhu... macam kakak ayu dia lah kan..huhu.. =) selamat hari jadi adik..semoga adik rajin2 lah belajar dan kemas rumah ye..hehehe =) selamat hari jadi yang ke 10 tahun... =) kak ayu sayang adik sangat2 tau =) 


lagi 2 tahun.. adik2 aku akan tinggi.. maka aku lah paling pendek.. owh....tidak...tidakkk...!! dulu kecik2 aku jaga.. sebab mak keje kan.. aku lah yang kena jaga diaorang ni..sekarang dah besar dah.. dah pandai gosok baju sendiri... semua sendiri... huhu. sekejap je kan masa berlalu... sayang adik2 aku... =)


0 comments: