Tuesday, October 11, 2011

Mid Valley lagi =)

10.10.2011.. bangun pagi2 solat subuh.. alhamdulillah terjaga subuh tadi. lepas solat.. basuh baju.. wah banyak penat okey.. lepas basuh baju.. iron baju kerja 2 pasang. yes.. isnin n selasa boleh lepak2 sebab baju kerja sudah aku iron siap.. tinggal nak pakai je. =) isnin n selasa night duty.

semoga batuk aku cepat lah sembuh ya.. penat dah rasa nya. jumpe doctor dekat A&E.. doctor suruh makan antibiotic... untuk 5 hari. lepas tu syrup bena.. untuk keluarkan kahak. badan2 cepat lah baik...saya banyak kerja nak buat. =) saya dah makan ubat.. badan cepat baik tau... saya penat lah macam ni.

disebabkan penat sangat batuk dan ambik ubat batuk maka mengantuk lah aku pukul 11 malam. wow!! awal nya aku tidur.. dah lama xtidur awal2 ni.. pukul 11 malam tidur tu zaman2 aku sekolah menengah tu.. time nak spm. so nak dekat 5 tahu jugak lah aku punya tidur 12 tengah malam keatas. dan paling serik.. nak mandi malam2. serius xnak buat dah.. masuk ni dah 2 kali batuk lambat baik. huhu.. tu lah dah kerja ni banyak sangat kerja petang..lepas balik lepak2 bukak laptop xsedar diri.. last2 mandi pun lambat.

berbalik kepada hari ni... janji nak keluar pagi2 kan.. last2 lepas aku kepenatan basuh baju iron baju semua... aku pun tertidur lah.. nak dekat pukul 10 pagi baru terjaga.. maka dengan kelam kelibut nya aku mandi. harus lah encik iwan dah siap kan. sila lah redha. xpe2 selalu aku yang tunggu dia.. kali ni biar dia yang tunggu aku pulak... =) xpe kan cyg..sekali sekala.. tunggu je lah dekat kl sentral tu ye. siap2 gerak g ktm.

lepak2 dengan encik iwan pukul 8 malam gerak dari kl sentral. sampai shah alam rumah pukul 10 malam.. terima kasih leha..sebab anta n amek aku dekat ktm tadi. dan terima kasih encik iwan.. hari ni saya dapat makan semua yang saya nak.. kenyang sangat2. hari ni dapat makan donut durian.. sedap2.. yum2.. =) okey lah nak tidur.. esok ade hal nak di settle kan.. =) okey tata =)





encik iwan belikan 6 pieces untuk saya... huhu.. xde lah aku makan 3 ketul.. dia makan 3 ketul.. akhir nya dapat jugak makan durian flavour.. yum2.. thanx a lots cayangku =)


(semalam punya cerita.. nak update internet lembap.. plus nak masuk gamba xleh2.. so save dulu hari ni baru berkesempatan nak publish..huhu.. aku xsuke tunggu2 ni.. lambat..huhu)