Tuesday, October 11, 2011

ice room, nilai


yeah.. akhir nya dapat jugak aku try ice cream ni.. okey lah boleh tahan jugak ice cream ni.. aku.. leha n pae kongsi.. sebab aku lah yang teringin.. duk batuk2 ni nak jugak try kan..main menu nasi lah kan sebab lapar..huhu.. hari ni pergi kolej.. nak settle kan "SOMETHING".. huhuhuhuhuhu.... sila lah redha dengan apa yang terjadi.. huhuhu... lepas je blah dari KOLEJ aku ajak diaorang g ice room.... yeaaahhh.. thanx leha n pae.. hehe =) ye2 aku baru berkesempatan nak try.. time belajar dulu xdapat pun nak try.. =) 



nak makan apa ye agak2 perut lapa ni.. nak makan mee kompem cepat lapar balik.. emm. makan nasi lah.. try nasi goreng belacan.. nasib baik xpedas sangat.. so boleh lah aku makan kan. aku ni xberapa nak ngam sangat dengan makan pedas2 ni..huhu.. sakit perut aku kang...


terima kasih kawan2..hehe =) 



huhu... =) 


muke confuse.. eh ko ni cik ayu.. happy ke x?? huhu...kata nak sangat makan ice cream dekat ice room.. =) ni lah dia aku pilih blueberry snow ice.. =) diaorang bagi priority dekat aku.. nak pilih pape pun.. hehe..sebab aku je yang excited nak try kan.. =) diorang dah penah dah.. =) 

malam ni kerja first night.. wow!! busy ya amat okey.. hilang dah lemak2 tepu aku ni =) exercise malam2 cam gini kan.. =) esok second night.. lusa cuti..lepas tu cuti lagi..lepas tu jumaat & sabtu keje petang.. ahad keje.. wow.. enjoy gila keje minggu ni.. sangat2 relax dan besahaja.