Friday, May 3, 2013

Semua sudah settle... =)




yeaahhhh... semua barang2 baby dah siap sedia dah. barut.. sarung tangan..sarung kaki.. botol susu.. topi baby.. baju2 dia... barang2 mandi.. besen mandi... drypers dia.. semua lah dah siap dah... okey baby... nak keluar bila2 pun dah boleh dah.. hehe =) beg pun dah siap pack dah. barang2 baby 1 beg. barang2 mama 1 beg. xboleh 1 beg.. kang susah nak cari barang. masa cuti digunakan sebaik mungkin. sebab kalau hari2 kerja xlarat aku nak kemas. alhamdulillah settle dah semua nya..

bukan apa... tarikh pun dah nak dekat kan. baby pulak dah masuk betul2 dekat bawah. takut terkeluar awal je.. hehe. okey encik iwan.. xpayah risau dan kelam kabut ye nanti.. saya dah sedia kan semua nya. tinggal awak angkut je bila dah tiba masa nya. berguna jugak blog2 ni kan. semua nya aku sedia kan berdasarkan pengalaman2 ibu2 yang ada blog... terima kasih sebab sudi share kan. maklum lah anak first.. xtahu 1 apa pun. bila baca dan buat list.. baru tahu apa yang nak buat.



cuma aku malas nak masuk dalam kereta. kalau rasa2 nak balik kampung baru siap2 letak dalam kereta. tapi mak cakap xpayah balik kampung dah.. duduk je diam2 dekat shah alam. okey mak.. xpe kang pantang 2 bulan duduk kampung kan. ha siap lah adik2 aku... sila lah layan kak ayu dan anak sedara korang ye. kalau dah nak bersalin kang baru capai semua beg2 tu. kalau letak awal kang baju tu terperap je dalam bonet tu.. kan panas.. kang xbest pulak bau nya.... xsuka aku..

nasib baik lah rumah dekat dengan hospital. encik iwan suruh beranak dekat tempat aku kerja je. senang kata nya. okey ayah.. xpe janji ayah sedia kan duit.. i on je.. mana2 boleh.. hehe =) =) terima kasih encik iwan.... =) =)  okey baby semua dah siap sedia.... ayah awak dah xsabar nak suruh awak keluar. setiap hari dia duk tanya.. bila anak dia nak keluar.. huhuhu... sabar ye ayah.. baby tengah rengang2kan badan dia.. bersedia dah nak keluar ni.. sabar ye ayah... xlama dah ni...

p/s : semoga semua nya selamat dan dipermudahkan... amin.. amin... =) =)