Sunday, May 5, 2013

9 bulan sudah baby ku... =)






sejak usia kandungan masuk 9 bulan ni.. aku macam cepat penat sikit. nak jalan dari parking ke tempat kerja termengah2... tapi dalam2 xlarat tu.. laju jugak aku jalan. cuma xlarat nak pergi punch card dulu. sampai2 letak barang lepas tu baru pergi punch card. disebab kan xlarat nak terkejar2.. maka sebelum pukul 8 pagi dah kena keluar dari rumah. kira nya sebelum pukul 8 pagi dah start kereta nak pergi kerja...

kalau lambat cikit.. susah sangat2... macam terkejar2 je rasanya. dan setakat ni berjaya melakukan dengan jaya nya. sebelum pukul 8 dah blah dari rumah. tu kalau duty pukul 8.30 pagi lah. kalau duty petang masuk je waktu terus solat.. lepas tu tanpa membuang masa... terus chow..start kereta. kalau duty pagi. pukul 6.40 pagi tu dah kena ada dalam kereta. so kena lah pandai2 budget masa... kalau x memang lambatlah.

tapi sila jangan manja kan diri sangat. sila lah bawak2 berjalan.. penat tu memang penat. tapi tetap kena lawan jugak. jangan jadikan usia kandungan itu satu penghalang untuk melakukan kerja seharian. tapi kalau aku dah xlarat sangat.. aku duduk sekejap.atau aku duduk je... hehehehe..  kalau aku duduk tu... makna nya.. aku tengah xlarat lah dan penat sangat2 lah tu. xpun terasa sakit dan senak. aduh sakit wooo...

minggu depan aku dispense 2...  direct seminggu.. ikutkan hati macam malas nak direct office hour... tapi bila fikir2 balik.. sabtu kerja 4 jam je.. terus cancel nak tukar dengan orang lain. xpe lah kerja je.. alah sekejap je seminggu je tu kan... buka mata.. tutup mata.. buka mata...tutup mata.. eh2 dah sabtu lah. hehe =) dah2 sila jangan banyak songeh.. menyampah tau nak layan orang yang banyak songeh ni... hehehehe...

p/s : xpe2 lagi beberapa minggu je lagi anak nak keluar... xsabar nak tunggu dia.. lepas ni mesti rindu masa dia tendang2 dalam perut.. masa dia active sangat. masa dia bagi respond bila aku cakap dengan dia. apa2 pun... memang dah xsabar sangat nak tunggu dia... oh.... baby ku... sayang kamu...... =) =)