Tuesday, May 7, 2013

Hujan itu rahmat... =) =)




sejak kebelakangan ni malam2 je hujan... alhamdulillah... sejuk sikit tiap2 malam. bersyukur sangat2. xde lah bila tidur panas je. sejak2 mengandung ni... nak2 lagi bila masuk second trimester tu... badan cepat sangat berpeluh. macam kerja dekat bawah terikan cahaya matahari je panas je. tapi xde lah over sangat peluh tu keluar. biasa2 je. kadang2 bangun pagi... berpeluh... encik iwan pulak kesejukan. dengan kipas syiling aku pasang... kipas meja pun aku pasang jugak. tapi minggu ni hujan je.. jadi pasang je kipas syiling pun dah cukup. 

0 comments: