Wednesday, May 8, 2013

Sakit gigi tu sangat lah tension... huhu...






aduh mengantuk nya mata aku.... xtahan nya lah. cuba sedaya upaya untuk xnak tidur petang. sebab nya dah 2 hari lepas je balik kerja... aku tidur.. lepas tu kelam kabut nak solat. ingat nak lelap 30 minit. last2 nak dekat pukul 7 petang baru terjaga. tu lah bila tidur petang2 ni.. bangun mesti macam ting tong sikit. bukan sikit.. tapi banyak... macam xingat apa2... lepas tu 5 minit baru sedar.. eh2 aku tadi tidur lah. hoho.

lepas dah tidur petang. malam nak tidur macam lambat sikit. semalam xdapat nak tidur... sebab menanggung kesakitan gigi yang teramat sangat. uwaaaa... macam budak kecik nak menangis kan. hehe. nasib baik encik iwan xtidur lagi. dia tolong buatkan air garam. suruh aku kumur2. bila dah buat dalam 3 kali... dapat lah aku tidur... kalau x... rasa macam nak tumbuk2 je gigi tu.. aiiii... mintak2 lah malam ni xwat hal lagi...

last2 semalam nak dekat pukul 1 lebih baru tertidur. bangun pagi dengan malas nya. emmmm... mengantuk nya... letih nya badan ni. emmmm... cepat2 lah pukul 5 petang rasa macam dah xlarat sangat dah ni. tadi nasib baik busy jugak. kalau x busy mau aku pening. bila busy dan xmelayan sangat mata tu.. maka berjaya lah melupakan mengantuk yang maha hebat tu. bila balik bertahan lagi.. xnak tidur petang2.. xnak...

p/s : sabar ye... sakit tu kan penghapus dosa2 kecik. sabar ye wahai hati dan diri. sabar.... =)


0 comments: