Friday, May 10, 2013

Kami 7 beradik... =)

                          

Aku ada 3 orang abang... Aku anak no 4.. Kira nya aku anak perempuan sulung lah. Abang no 1 dan 2. Dah kawin dah.. Abang no 3 lambat sangat kawin.. Aku kawin dulu.. Huhu. Tapi hujung bulan ni dah nak jadi suami orang dah. Xdapat nak ikut serta masa majlis sebelah perempuan. Hanya mampu berdoa dari jauh je.... Semoga semua nya berjalan dengan lancar. Amin.

bawah aku adik lelaki lepas tu baru adik perempuan 2 orang tu. Yang buat peace tu adik lelaki aku. Sebelah dia abang no 2..sebelah tu adik bongsu. Lepas tu adik no 6. Lepas tu bakal pengantin no 3.. Sebelah nya tu... Kiteorang punya big2 bro. Abang sulung... Along. sebelah dia wife dia. Kak long.  Masa ni kakak ipar no 2 xde.. Sebab dalam pantang. Dia duduk klang. 

Semua abang2 aku xpernah berkira kalau aku nak mintak tolong.. Hehehe... Diaorang baik. Masa aku belajar banyak sangat yang diaorang tolong. Tolong ajarkan aku macam mana nak berdikari supaya xbergantung harap dengan orang. Diaorang ni bagi nasihat secara diam2.. Biasa lah lelaki kan... X tunjuk sangat pun keperihatinan nya... Tapi xpe aku faham... Hehe...

emmmm... Tetiba rindu teramat sangat dengan semua2 orang. sekejap je masa berlalu.. Umur pun dah semakin meningkat. Aku pun xlama dah ni nak jadi mama. Biasa lah kehidupan... Tetap akan berjalan. ye... Saya sayang mereka2 semua... mak.. Abah... Abang2.. Kakak ipar2... Adik2... Anak2 sedara hero yang 4 orang tu.. Dan jugak...... Encik mohd idzuan....... =)


0 comments: