Thursday, May 9, 2013

9.5.2013....2cm sudah....


                                     
                               

wahhhh.... Banyak nya coklet ni.... huhu...ni semua gara2 aku nervous lah ni. Terima kasih encik iwan. sebab tau apa yang saya suka.. Ye saya suka makan coklet... Sebab tu gigi sakit kan. xpe lah... Makan dulu... Kalau sakit sendiri tanggung ye ayu.. Lepas tu merengek2 dekat encik iwan. 

Hari ni ada appointment dengan doctor.. alhamdulillah dah 37 minggu dah. Baby pun macam dah xsabar je nak keluar kan. Dia dengar kot ayah dia selalu panggil2 nama dia suruh dia keluar awal. Huhuhu.. A.ah encik iwan memang xsabar sangat dah nak tunggu anak dia ni ha.. 

tadi xtahu pun doctor nak cek jalan... Seram woooo.. Nervous gila.... Gila lah kan. Xsangka langsung. tapi semalam memang ada rasa sakit dekat perut. Bila dah tengah malam sakit dekat bawah pulak. Tapi aku relax2 je lagi.. Sebab xkerap mana pun sakit tu....

fuhhhhhh.... Nasib baik doctor tu buat xsakit sangat.. Walau hakikat nya ada jugak lah sakit nya... Huhuhuhu. Dia cakap.. Okey relaxkan badan.... tarik nafas dalam2 .. Lepas kan.. Tarik dan lepas.. Tarik dan lepas.. Lepas tu doctor cakap emm sakit x? Aku cakap a.ah sakit....

Ha.. Tu kepala baby awak la tu... Doctor cakap dah bukak 2 cm dah.wahhhh... Xsangka la... Cepat nya... Due date 23 hb... xpe lah.. Semua dah cukup nak keluar bila2 pun xkesah... =) dah bersedia dah. Redha dan pasrah sahaja... semoga semua nya dipermudahkan...

2cm tu doctor cek masa pukul 12 lebih tengah hari tadi.. Dan lepas tu.. Xde rasa sakit pape lagi.. Okey lagi.. Balik kerja boleh sapu rumah... Boleh sidai kain... Lepak2 tidur sekejap. Saja je ni buat2 busy.. Supaya cepat sikit baby keluar...hehehe.. Kena banyak kan berjalan ni. 

P/s : doakan saya selamat ye semua... =) semoga dipermudahkan semua nya...amin...