Thursday, October 2, 2014

2.10.2014



Macam xpercaya dah masuk 8 tahun berkenalan dengan encik iwan. Lama nya lah. Macam2 sangat dah dugaan yang dilalui. Kadang2 pahit sangat2. Tapi selagi Allah kata jodoh tu tetap milik bersama insyaallah macam mana perit pun akan sampai ke penghujung jugak. Amin. Allah dah tetapkan sejak azali lagi. Redha dan tawakal semoga bekekalan. 

Biasa lah dalam kehidupan mana nak best je. Nak senang kena lalui tahap kesukaran di tahap maksimum. Yang paling penting jangan putus asa. Dan hari ni jugak nikah dah masuk 2 tahun 4 bulan. anak pun nak masuk 2 dah. Alahai macam xpercaya pulak boleh mengandung untuk kali kedua. Sebab takut jugak kalau susah nak dapat lagi.

xpe semua ni Allah dah tetapkan dengan siapa jodoh kita. Berapa anak kita. Sampai bila kita hidup. Bila kita akan lalui ujian2 yang maha hebat. Semua tu dah lengkap sebelum kita lahir dekat dunia lagi. Seandainya kita penat. Kita letih.. Berdoa lah berzikir. Tenangkan hati. Pasti kita mampu untuk kuat.walaupun batinnya Allah je yang tahu.. Huhuhu =) =) 

P/s : selamat ulangtahun perkenalan yang ke 8 cayang. Semoga berkekalan sampai bila2. =) 

1 comments:

Cik Balqis said...

singgah baca entry

jum join segmen sy :D
http://ceriteracintabalqis.blogspot.com/2014/10/segmen-happy-birthday-miss-balqis.html