Thursday, October 2, 2014

Mengantuk


Mengantuk ya amat mata ku ini. Kelmarin kena OT. Walaupun hanya 4 jam.. Tapi tetap penat sebab busy sangat2. Dari pagi sampai petang duk mengadap prescription. Memang nak muntah. 

Malam tu hana pulak meragam xnak tido naka ajak main2 dengan dia. Layan dia. Asal aku lelap je dia cucuk mata aku. Duk lah pnggil.. Mama.. Mama.. Mama. Nak xnak bangun jugak lah.

Pastu esok nya pagi2 dah bangun sebab nak kena hantar ayah. Ayah xbawak keretA. kerja petang dah.. Tapi xberapa nak cukup tidur.. Dan hari ni duty pagi.. bersengkang mata lagi kita. 

Semalam memang xlarat nak jaga hana. Memang ayah dia yang jaga. Memang xlarat. Badan penat. Mata penat. Kepala pun penat. Entah kenapa hana 2 hari dah asyik mergam je.. Kesian tengok dia..




2 comments:

Ibu Fahim said...

Den memang takleh tahan jika mengantuk..kena tidur juga...;-)

ayu Shaklee said...

Huhu.. Kalau katil depan mata leh terus zzzz. =)