Saturday, October 25, 2014

Salam maal hijrah 1436




selamat pagi. jam menunjukan pukul 7.30pagi. waaa... mengantuknya mata aku. tolong2.... sabar2.. pagi2 nak kena aktif sebab hari ni double duty lagi. saja request. yeahhh.. esok hana balik. xsabar nak sambut dia dekat depan pintu. agak2 apa lah reaksi diakan. ingat lagi ke aku ni mama dia. hahaha.. over sangat tau. hana oh hana... sedih duk jauh2 dengan dia. xsanggup lahai... xpe2... sehari je lagi.

eh lupa pulak. hari ni dah masuk tahun baru kan. 1 muharram 1436.. salam maal hijrah semua. semoga aku mampu berubah kearah yang jauh lebih baik. dan matang untuk berfikir. kuat untuk semuanya. kadang2 macam lemah. tapi bila fikir2 balik.. kenapa nak layan sangat perasaan tu. buang masa... lebih baik fikirkan jalan penyelesaian nya lagi bagus kan. itu cara yang paling baik.. bukan meratapi... =) 

mungkin dari kecik mak dah ajar untuk xcepat mengalah. mak ajar dalam diam.. apa yang mak buat... aku tengok. bila tengok mak. oh.. aku pun kena kuat macam mak. teruskan dan teruskan. mak memang kuat. fikir positif.. kenapa mengapa kita... dan jawapan nya.. sebab kita mampu lah nak hadapi. sebab tu Allah bagi kita ujian macam ni. kita memang kuat. yang penting sabar. berdoa... yeaahhh... =) =) 

p/s : hana... cepat lah balik.. mama rindu hana... mama nak peluk hana... =) =) 

0 comments: