Friday, October 3, 2014

Mandi guna shower.




Hari tu mak ada cerita hana dah pandai mandi guna shower. Mak tengok kan je. Mula2 dia basahkan tangan dia dulu. Pastu dia basahkan kepala dia agak2 macam lemas di alihkan. Huhu. Lawak betul. Aku xpernah tau dia pandai mandi guna shower. Selalu mandi guna cebok je. Senang cepat sikitkan.

Bila mak cakap macam tu aku try lah buat dekat dia. Hahaha.. Memang lawak lah aku tengok. Pandai dia mandi guna shower. lama dia duduk bawah tu.  Pastu dia kedepan dia kebelakang. Bila nak sabun kan dia.. Dia lari jap dari shower tu. Pastu dia mandi balik. Ni ayah lah yang ajar ni.. Bagus2...

Senang jugak keje aku duduk je tengok dia. Xpayah nak beria sangat nak mandi kan dia. Monitor je kat sebelah. Huhu. Bagus hana. Selalu hana memang mandi dengan ayah pun.. Ayah buatkan susu. Ayah tukar kan lampin. Ayah jaga malam2. Haha. Mama asyik penat 24 jam. Hana rapat dengan ayah.


2 comments:

Andriyatna said...

Segarnya mendengar kata mandi...hihi

ayu Shaklee said...

ye mandi untuk segarkan badan. =)