Tuesday, March 12, 2013

Pisang oh pisang.. =) =)




sabtu lepas balik kampung. kan mengidam sira pisang nangka. tapi xde rezeki lah.. pisang yang betul2 masak.. xde pulak dekat kampung. mak offer nak x kalau tukar pisang lain.. aku xnak.. hehe.. memang betul2 teringin nak sangat sira pisang nangka.. mengada lebih kan. last2 dekat rumah mak ngah pun ada lah pisang nangka.. tapi pisang muda... mak suruh tunggu dia masak dulu.. lepas tu boleh lah buat pisang sira tu.

xpe xkisah sangat pun.. yang penting ada pisang tu.. hehe. alah sebenar nya ada je dekat shah alam ni pisang nangka yang mentah. aku dah cakap dah dekat mak.. xpe lah mak.. beli dekat shah alam je. tapi tu lah.. mak nak jugak bagi pisang tu.. nak buat macam mana kan.. ambik je lah.. =) =) xsabar nak tunggu minggu depan.. minggu depan pisang yang muda ni pun masak lah. jom lah kita buat sendiri ye pisang sira tu.

p/s : terima kasih sangat2.. mak dan abah untuk pisang tu... hehe... =) =)

0 comments: