Sunday, March 24, 2013

7 bulan lebih sudah...




hari ni cuti... =) lepak2 sahaja dekat rumah. encik suami nak merehatkan diri dia.. dia cakap penat kerja seminggu.. jadi ahad ni nak rehat2 je dekat rumah. okey xkesah lah.. =) aku pun penat jugak... so jom lah kita sama2 rehat kan diri...dan hasil nya... sangat lah fresh... =) =) hari ni macam biasa... kemas2 rumah... rumah ni memang cepat berhabuk... so sila lah redha

esok 25hb ada appointment dengan doctor ... berat mak dah nak ke angka 80kg.. berat baby agak2 berapa lah ye. mintak2 lah berat baby cun2 je.. xsabar nak tengok baby esok.. =) semalam dia sangat2 active... sekejap keras belah kanan.. sekejap keras belah kiri.. sekejap lagi keras dekat tengah2. apa lah yang dia tengah buat tu... main pusing2 ye... main siku2 ye

kalau dia tengah keras tu.. cepat2 aku pegang dia.. tapi bila aku pegang dia... dia lari... lepas tu ada lagi.. bagitau encik iwan.. eh2 dia lari lagi... lepas ayah dia dah alih kan tangan.. eh2 aku rasa lagi... huhu.. main2 ye baby ni... nasib dalam perut.. kalau dah lahir dekat dunia ni.. siap dia aku cium2 dia.. hehe =) sabar puan muda ayu.. lagi berapa bulan je lagi ni.. xlama dah

sejak2 perut dah besar cikit ni... baby pun dah 7 bulan lebih... bila perut lapar je.. xboleh dah nak makan banyak2. makan sikit2 je.. sebab kalau makan banyak2 lepas tu mesti macam mengah2 je... rasa perut macam penuh ya amat.. rasa macam nak muntah kan balik semua2.. rasa macam eh menyesal nya makan banyak2.. kesimpulan nya makan dengan sikit2 je

p/s : baby2 esok kita jumpa ye.. =) =) esok duduk betul2 tau.. jangan nakal2...hehe... =) =)