Monday, March 18, 2013

Hari ni untuk yang pertama kali nya..




hari isnin datang lagi... dan hari ni sangat lah bersemangat untuk pergi kerja. =) first time punch card pukul 8.18 pagi..untuk tahun 2013 ni ha... selalu nya lagi seminit dua nak pukul 8.30 pagi. bagus2 ada peningkatan dalam kehidupan. keluar rumah pun awal hari ni.. pukul 8.05 pagi.  sampai tempat kerja pukul 8.15 pagi.. sampai tempat punch 8.18 pagi. kenapa lah jauh sangat kan.

tu lah susah kalau rumah dekat dengan tempat kerja.. selalu perasaan tu rasa macam lah boleh sampai awal kalau keluar rumah pun dah pukul 8.15 pagi.. dengan kereta kadang2 boleh tahan banyak lagi.. last2 lambat jugak sampai tempat kerja. bila dah lambat.. redha je lah.. xlarat nak kejar2. =) sampai2 sila sarapan dulu. eh sarapan sangat penting.. makan dan terus kan makan..

okey puan muda ayu... lepas ni boleh lah berazam untuk datang awal lagi... hehehe... yeaaah =) kematangan seseorang bukan terletak pada umur nya.. tapi terletak dari cara dia berfikir dan cara dia menjalankan tanggungjawab dia sebagai seorang hamba dan manusia... dan juga... apa yang telah dia lakukan dengan usia nya.. muhasabah diri sendiri... semoga mampu menjadi insan yang berguna... amin.. =)




0 comments: