Friday, March 22, 2013

air xde... yeahhh... huhuhu...





alahai... kenapa lah air xde pulak ni. nasib lah ada air dalam baldi.. kalau xde air langsung... macam mana lah nak mandi pergi kerja ni. ni xde air kenapa pulak ni?? cuci tangki ke?? ke memang area2 shah alam ni xde air. aisyhhh... sekejap lagi kena tengok notis dekat tangga ni.. semalam masa balik x terpandang pun notis dekat tangga.. susah2. tu lah lain kali kalau dah sampai rumah sila pandang notis dekat tangga. jangan nak laju je jalan.. huhu. kan dah susah sekarang. mintak2 lah balik kerja malam kang air dah ada. 

jam dah pukul 1 tengah hari... jom lah kita mandi pergi kerja. hari ni kerja petang.. duty hari ni dispense... okey berdoa lah banyak2... mintak2 petang ni patient xberapa nak ramai. huhu.. boleh x??? mintak2 patient semua baik2 je hari ni.. xde nak marah2 xtentu pasal. penat dah nak melayan. kalau xpakai uniform memang aku lawan je balik.. heeiiii aku pun manusia... nak2 aku ni memang xsuka kena membebel.. hati banyak panas wooo... tapi tetap bersabar. kira hebat jugak lah... berpura2 je lebih ni.. huhuhu... =p =p



0 comments: