Friday, March 22, 2013

5 hari je lagi.... =)



Jam dah pukul 2 tapi mata xmengantuk2... ni lah kalau dapat lelap sekejap... Mula dah xleh tido. Redha je lah. Nasib lah esok kerja petang. So xde lah nak risau sangat. Alhamdulillah hari ni selamat sudah puasa ganti sehari. Memang nekad lah nak puasa. Berdoa banyak2 supaya aku mampu bertahan. Syukur... ALLAH maha berkuasa... Baby pun faham mak dia kena ganti puasa.. Dia baik je hari ni. Xde tendang2 pun. Alhamdulillah. =)

tinggal lagi 5 hari sahaja. Kena cepat2 ni... Sebab ni dah nak masuk 8 bulan awal bulan 4 ni. Jadi nya kena lah ganti cepat2. Hari ni bangun sahur.. Malam2 dah masak nasi dah. Esok bangun.,. Mula2 kejut kan encik suami suruh temankan sahur. =) dia tidur dekat depan.. Aku pun sahur lah. Masak telur mata je.. Malas nak masak lain2. Makan dan makan lah. Paksa jugak diri suruh makan. Lepas tu minum air milo... Kurma dan minum madu...

Dengan itu maka nya... Mampu lah aku bertahan sampai maghrib. Alhamdulillah... Bersyukur sangat sebab mampu habis kan satu hari. Yang penting kena sahur lah. Kalau aku xsahur memang xlarat lah. Macam yang first time ganti tu. Xsahur pun.. Lemah nya lah badan... Nasib lah ganti masa off day... Kalau time kerja mau aku dah give up tu. So lepas2 ni kena sahur dan masa sahur tu memang kena makan nasi.. Jangan malas2.. Xpe baby kan baik =)

P/s : semoga aku mampu habis kan lagi 5 hari... Amin... Amin.. =)