Monday, March 25, 2013

Aduh... sakit nya pinggang...




mengantuk nya mata.. tapi awal lagi kalau nak tidur... kalau nak tidur setengah jam malam kang mesti xboleh nak tidur. cepat2 lah jam pukul 10.30 malam... lepas tu boleh dah tidur.. mengantuk nya mata.. sedaya upaya bertahan supaya xterlelap.. sabar2 ye... xnak tidur sekarang...

semalam tidur pun xberapa nak lena.. tidur awal dah pukul 12.30 malam.. tup2 terjaga pukul 3.30 pagi.. okey sambung tidur balik... lepas tu pukul 4.30 pagi terjaga lagi.. okey kita sambung tidur balik.. eh2 pukul 5 lebih pun nak terjaga jugak.. adehhh tension aku... tidur2...esok kerja.. 

nasib lah pagi tadi boleh bangun awal. boleh siap awal... tu lah semalam degil.. bukan apa.. susah lah.. encik suami boleh je cuci toilet tu.. tapi lelaki punya cara kerja kan.. hehe.. biasa lah... tak berapa nak berkenan cikit ... disebab kan xsedar2 diri tu mengandung.. degil jugak nak cuci toilet tu.. 




dan amek kau.. sampai sekarang ni duk tanggung sakit pinggang. sakit macam nak menangis.. boleh x?? uwaaa..... seksa nya aku rasa....  sakit... sakit.. rasa macam.. cepat lah baik... xsanggup dah nak tanggung ni. nak2 lagi hari ni dispense.. tapi assistant je lah... lagi lah azab nya aku rasakan...

semalam nak tidur pun susah.. sakit2.. sakit2... nak mengiring ke kiri pun rasa macam aduh.. aduh.. xtertahan nya lah. nak mengiring ke kanan pulak amek masa...sampai kan encik iwan kena tolak aku.. huhuhu... kesian2. tu yang bila terjaga rasa macam.. eh2 boleh naik kot tekanan darah aku. 

p/s : baby2 lagi sebulan je nak keluar kan.. xsabar nak tunggu.... =) =) semoga selamat semua nya.