Thursday, August 16, 2012

Raya pertama ku =)




setiap hari nak menghitung hari raya.. hehe.. memang macam budak2kan. sukahatilahkan. hehehe. aku memang muda lagi tau.. cuma jodoh sampai awal.. kan puan muda... alhamdulillah jodoh awal. syukur YA ALLAH majlis perkahwinan pun berjalan dengan lancar. tahun ni merupakan raya pertama aku sebagai seorang isteri kepada encik iwan... perasaan memang excited lah. yelah first time kan. =) =)

malam ni kerja malam.. first night. esok pulak second night. makna nya.. hari sabtu tu sleeping day aku. maka nya otak mesti ting tong. sebab baru lepas kerja malam kan. maka nya.. nak balik tu kena lah petang2 kan. sila bagi aku tidur dulu.. kalau xtidur... emm... emm... ting tong jugak lah kepala aku ni.. mau kang nak mengamuk je... hehe.. macam baby kan.. xcukup tidur nak mengamuk.. huhu. =p =p