Thursday, August 2, 2012

Happy anniversary =) =)



Daisypath Anniversary tickers


Daisypath Anniversary tickers


eh diam xdiam dah nak masuk 2 bulan dah. huhu. macam xpercaya je. kenapa xpercaya kah puan muda ayu?? sila lah percaya. rasa macam baru minggu lepas je nikah. eh2?? apakah?? hehe.. aura pengantin baru masih terasa.. hehe.. emm.. bercinta pun dah nak masuk 5 tahun 10 bulan. dulu2 masa couple. setiap kali 2hb encik iwan mesti akan wish.. kadang2 aku lupa. tapi dia ingat je. huhu. start bercintan cintun  2.10.2006. emm.. boleh tahan jugak lama nya kan. semoga rasa kasih dan sayang itu akan kekal abadi. amin. amin. yang pasti.. cinta lepas nikah lebih bermakna dan indah... =) =) 

nikah pun 2hb jugak.. so lepas ni agak2 rajin boleh lah aku wish 2 in 1 kan. senang... sekali wish je. hehe. eh kena pulak. senang lah nak ingat. bagus2. cun lah kan. isnin depan birthday encik iwan lah. wish sekali dekat sini lah ek.. hehe. happy birthday sayang. =) semoga panjang umur.. murah rezeki.. dan jodoh kita akan berkekalan.. amin.. amin. ( jangan nakal2.. kang pancit tayar kereta u i buat okey.. eh?? reti ker puan muda ayu?? ciss... huhuhu ) emm cukup lah tu.. 3 in 1 wish untuk hari ni kan. bagus2. emmmm... emmmm.. emmmm... sayang awak sangat2. hehehehehe.. *malu* =p 


0 comments: