Friday, August 17, 2012

Mengantuk nya.....huhuhu





Lama nya.... Hehehe... xsuka Tunggu lama2 macam ni.. Nasib baik tempat servis kereta ni ada pasang wifi free. Kalau x mau aku kebosanan... Huhuhu. encik iwan cuti hari ni... Sebab nak pergi servis kereta... Yeaaahh... Seronok sebab encik suami Ada dekat rumah. Malam ni nak suruh dia hantar pergi kerja... Malas nak naik motor. Mood kan dah mood raya... Hehehe.. Dush2 melampau kau ayu. =p =p Emmmm... Hari ni nak beli makan dekat bazar je lah. Malas pulak nak masak. Penat kot. Pukul 12 tengah hari dah kena bangun. Selalu kalau lepas kerja malam. Pukul 12 tu tengah mimpi2 lagi tau. Pukul 4 petang baru terjaga. Yelah 10 jam berjagakan... tapi xpe sebab nak balik kampung nak raya okey je.. Sanggup korban kan tidur ku.. Hehehe... Rindddduuuu mak... Umuaaaahhhhhhhh3...


0 comments: