Saturday, August 4, 2012

Bazar ramadhan.. =)



duty pagi.. siap dengan relax nya. tapi last2 kelam kabut jugak. ciss dah sampai dekat motor.. nset pulak tertinggal. alamak lagi 5 minit nak pukul 7 pagi. emm xpe lah.. dah lambat. abai kan je nset yang tertinggal tu. so kerja lah dengan okey nya. alhamdulillah hari ni xbanyak sangat masaalah. ada tu ada.. tapi biasa lah kerja kan.. dalam hati redha je.. huhu

tadi beli lauk dekat bazar ramadhan. emm.. boleh makan pun sikit je. aii xlalu lah tekak aku ni. nasib baik habis jugak lauk2 tu. nak kata aku ni pandai masak.. xjugak. nak kata aku ni memilih bab2 makan ni. memang x.. apa je yang mak masak aku makan je. belasah je... janji ada makan kan.. lepas tu perut pun kenayang... hati banyak senang. hehe.

kesimpulan nya.. masak lah sendiri lauk2 ye.. hehe. kalau nasi kerabu ke.. nasi apa2 ke.. aku okey je. cuma nasi lauk2 ni.. aku kena cari yang betul2 sesuai dengan tekak aku. baru lah best kan... =) makan pun gembira je. hehe.  kalau xkena dengan tekak.. aku diam je.. dan berusaha untuk habis kan. nak buang fikir 40 kali. huhu...kalau xboleh sangat2 tu.. TERPAKSA. huhu.


0 comments: