Friday, August 10, 2012

Berbaloi2.. =) =)






menu untuk berbuka hari ni... tomyam ayam.. ayam goreng dengan tepung Kentucky.. ayam masak kicap.. lepas tu agar2 milo.. yeaahhh semua buat sendiri. eh2 makan 2 orang je.. tapi banyak nya masak.. huhu... xpe2 simpan untuk sahur sekali yea.. senang bangun2 panas kan je dalam microwave tu. menu hari2 adalah ayam... hehehe.. apa boleh buat saya suka makan ayam. ikan suka jugak.. tapi nanti2 lah makan ikan. huhu. xpe masak je.. lama2 okey lah tu. kan2... dari xmasak2 kang lagi xtau.. dah lah memang xtau.. lagi mau malas. so sila lah belajar sikit ye. seronok jugak ek masak ni. nak2 lagi.. kalau apa yang kita masak tu semua nya habis. rasa berbaloi2. biar lah lauk tu simple je pun. janji licin... sangat lah puas hati nya... =) =)

0 comments: