Wednesday, April 4, 2012

Nervous





diam x diam... tinggal lagi sebulan lebih je.. apa ek perasaan aku time2 macam ni?? emmm... banyak sangat. macam2 benda nak fikir. kadang2 serabut jugak kepala.. tapi aku cepat2 kembali ke alam yang nyata.. kalau nak ikutkan hati rasa macam.. eii.. xnak fikir lah.. tapi mana boleh.. kan majlis sendiri.. kena lah serious kan.. terima kasih kepada semua yang banyak membantu... terima kasih..

macam xpercaya lagi sebulan lebih je lagi aku akan menjadi isteri kepada mohd idzuan. cepat nya masa berlalu. sangat cepat... sampai xlarat aku nak kejar.. macam2 benda nak kena buat.. xpe ini semua dugaan kan.. memang betul lah orang cakap.. bertunang ni banyak sangat dugaan.. semoga aku mampu menghadapi nya.. dan semua nya berjalan dengan lancar...doa kan ye semua..

raya tahun ni.. sedih lah.. sebab malam raya kang dekat rumah mak mertua.. emm.. sapa nak gosok kan baju abah.. baju mak.. baju adik2.. sapa nak tolong mak kemas kan rumah malam raya.. sapa nak tolong basuh kan pinggan.. sapa nak tolong mak bersih kan dapur lepas mak buat lauk2 untuk raya... sapa nak membebel malam raya suruh semua orang buat kerja... mungkin ada... tapi xsama lah.. hehe..

emm.. sedih2.. lepas je encik iwan terima nikah di hari akad nikah.. maka beralih lah sudah tanggungjawab mak dan abah.. maka saat itu.. apa yang aku buat... semua nya lah terletak di bahu encik iwan.. dia lah yang akan bertanggungjawab... emmm...sedih2.. mak abah terima kasih besar kan orang dengan penuh kasih sayang selama 22 tahun 3 bulan... sayang mak dengan abah sampai bila2...

p/s : encik iwan jaga saya elok2 ye.. hehe.. semoga ikatan yang bakal terbina nanti sentiasa dirahmati oleh NYA... takdir hidup saya telah ketemukan saya dengan awak.. alhamdulillah berkekalan hingga ke hari ini..  semoga majlis tu nanti akan berjalan dengan lancar... amin..... nervous2.. ni.. huhu... mintak2 semua nya berjalan dengan lancar... YA ALLAH permudah kan lah urusan hamba MU ini...amin ~~~

0 comments: