Tuesday, April 3, 2012

Emergency..



wow... ramai nya patient yang datang hari ni. nasib baik hari ni kerja dekat inpatient. jahat2.. cik ayu jahat... hehe.. xpe2 kan kerja.. agak2 prescription dekat inpatient dah clear aku tolong lah cikit2 dekat outpatient kan.. mana boleh nak lepak2 je.. kesian dekat kawan2 yang lain.. tolong pun kejap je sebab dekat inpatient tu xhabis nak bunyi loceng.. geram jugak.. tapi redha.. kan kerja.. =) =)

hari ni kerja pagi... damn!! lambat... mana x nya pukul 6.20 pagi baru nak iron baju kan. memang kompem lambat lah. iron baju.. mandi n solat lepas tu terus kelam kabut + relax + kelam kabut lagi... last2 pukul 7 pagi keluar dari rumah. memang lambat.. lambat 6 minute okey.. ala... dah xcantik dah... baru nak berazam datang awal kan.. hehe.. perangai lama sila pergi jauh2...

tetibe rasa macam nak buat lesen kereta lah. senang jugak kan kalau dah ade lesen.. kesian dekat diri sendiri sebab xreti bawak kereta.. kesian sangat2.. reti pun bawak motor.. kalau dekat highway still takut2 jugak... eh mana boleh guna jalan besar.. kena guna laluan motor.. eii seram jugak lah kalau bawak sorang2 kan. sanggup lagi aku naik teksi.. lantak lah orang nak cakap apa.. =)

kalau ada emergency senang.. dah boleh drive sendiri.. xpayah nak harap kan sapa2. sebenar nya aku xsuka pun nak susah kan sapa2. ye lah orang lain pun ada hal sendiri kan. xkan asyik nak harap kan orang je. xpe lah... kang2 bila aku dah sedia.. akan aku amek lesen kereta. =) cik ayu.. cik ayu sila2 lah free kan jadual anda ye... sila2 lah.. jangan segan2 nak buat lesen tu.. kang susah.. =)