Friday, April 20, 2012

Doorgift


gambar ni aku google je.. thanx kepada tuan punya gambar... klik SINI untuk tengok blog dia 


bila malam dah datang.. buat2 kerja apa yang patut...lepas tu tidur lepastu siang lah... siang malam akan saling berganti.. maka dengan itu.. degupan jantung akan semakin kuat lah.. wah diam xdiam lagi 5 minggu lebih lagi.. sekarang ni xsuka tengok tarikh.. motif sebab dah nak dekat..

aishh.. mintak2 lah semua nya berjalan dengan lancar..amin..amin..amin.. pening pulak kepala ni sebab macam2 nak kena fikir. dan perlu diingat ye.. sila lah sedia kan sikit2 barang keperluan selepas kawin nanti. bukan setakat masa kawin je.. lepas tu bertawakal.. jangan2.. susah tau...

berbalik kepada tajuk entry kali ni.. sebanarnya nak fikirkan apa yang perlu diisi dalam bekas doorgift pun agak pening jugak kan.. eh2 macam semua benda lah nak isi.. tapi bila fikirkan budget sila lah bersabar dan perlu di ingatkan jugak sila jangan membazir..lepas kawin lagi2 lah banyak duit nak kena pakai...

0 comments: