Monday, April 23, 2012

Diamond nite 2012

sabtu lepas aku pergi dinner.. dinner syarikat aku buat.. sangat2 best. dinner ni untuk meraikan para usahawan yang berjaya mencapai pangkat diamond sale manager (DSM) dan double diamond manager (DDM) serta anugerah tabung kereta. tahniah2...

dinner start pukul 7 malam sampai 11 lebih. nak solat maghrib boleh keluar kejap..tempat solat disedia kan. seronok nya tengok usahawan2 yang naik pentas. sangat teruja... pemimpin2 pun semua cantik2.. glamour gitu semua nya.. baju diaorang memang glam habis lah... cun2..



bertempat di MIECC.. dekat dengan shopping mall mines   


besar dewan ni... ramai sangat para usahawan.. 


bersama pemimpin dan rakan kongsi .. dan kawan2 


dari kiri.. dr belle @ kak belle, aku, kak syaf.. dan saliha.. tahniah kak syaf =)


bersama doctor2 hebat.. kak belle dan kak aisyah 


penerima award untuk malam diamond nite.. kak syaf.. tahniah sekali lagi kak syaf..


senyum2... =)


bersama kawan2 =) side line2.. pemimpin..dan rakan kongsi.. 


terima kasih korang sebab sudi datang... =) 


terima kasih encik iwan.. jadi driver saya.. hehe... thanx sangat2... =) cik ayu memutih disebab kan bedak yang 10 inci... huhu.. pape pun aku suka sangat lah baju ni..  xmenyesal aku beli.. dah nak bayar baju satu lagi baru perasan kehadiran baju ni... 

-
-
-
-
-
-
-

eh2... along..angah..ayang.. jangan marah ye... tumpang lalu kejap.. emm sebelum2 ni xpernah upload gambar dengan encik iwan.. ni first time.. maklum lah abang2 aku tu garang + tegas dalam diam.. sila lah hormat ye.. jangan melawan.. aku kan abang.. =)along.. angah.. ayang.. kang orang belanja ais krim pop ye.. lepas tu kita share2.. share2 je.. baru nama adik beradik sejati kan..kan..  hehehe

terima kasih HAI-O... majlis yang amat berharga dan sangat teruja.. seronok tengok para2 usahawan amek award atas kejayaan masing2.. kalau kita usaha pasti kita akan dapat apa yang kita nak.. kawal minda.. kawal minda.. positive kan ia.. 9 dari 10 punca rezeki datang dari ber business... taraf kehidupan yang semakin meningkat mendorong aku untuk buat part time.. cari income lebih  =)  
-
-
-
-

untuk keterangan lanjut boleh email aku.. yuyu628289@yahoo.com 



welcome to yellow mania group(YMG) .. doctor2 yang hebat bersam YMG..stokis B32..