Wednesday, August 31, 2011

Hijau

tema raya : hijau.. campur kuning n oren cikit2..

selamat pagi dunia =) rabu.. 31.8.2011... merdeka!! merdeka!! selamat menyambut kemerdekaan yang ker 54 tahun !! semoga negara kite MALAYSIA akan terus aman dan damai. rase bertuah sebab dilahir kan sebagai seorang ISLAM dan dinegara MALAYSIA... sebuah negara yang aman dari bencana alam yang teruk2. alhamdulillah

tema raya tahun ni hijau... =) mak yang pilih.. jom lah kite cari baju warna hijau kan.tu lah ingat kan xraya kan kena kerja.. memang malas nak beli baju.. pakai jer baju yang ade tu. tup2 dapat raya kan. dapat raya pun.. malas nak beli... encik iwan bagi duit suh beli baju raya... hehe.. terus hari isnin tu pegi sungai besar cari baju raya.. nasib baik jumpe jugak baju yang berkenan di hati. try2 terus bayar.

semalam lepas jer sembahyang raya.. terus gerak beraya ke perak rumah sedara mak n abah dekat belah2 sane. abis sudah diterjah kesane..ingat malam tadi nak sambung raya dekat cini. tapi xjadi kot.. sebab aku balik2 pukul 6 semalam dah tido.. penat sangat2.. malam raya aku xtido pun.. duk kemas rumah.. n iron baju semua orang.

tu yang pagi2 ni dah terjaga awal dah... bangun2 tengok jam kul 5 pagi..aku ingat pukul 3 pagi.. rupa2 pukul 5 pagi. ingat nak sambung tido.. tapi takut terlajak pulak..so langkah lebih selamat baik aku xpayah sambung tido.. jom lah kite bukak laptop.. buat apa yang patut kan. kang kalau dah sambung tido entah pukul berapa nak bangun kang .




0 comments: