Wednesday, August 17, 2011

Raya


rumah ku syurga ku.. =) =)
alhamdulillah selamat sudah sampai ke kampung...
amek cuti.. sebab ingat kan xdapat raya first tu..
tapi semalam abang saiful selaku yang buat roster bagi tau
aku boleh raya... xpayah kerja time raya.. YAHHOOOOO....!!!
seronok sangat2 okey.... tapi memang banyak lah cuti aku...
minggu ni cuti 5 hari... rabu-ahad...
isnin-rabu kerja... khamis dah start cuti raya sampai raya ke 3
memang mood nak raya jer sekarang ni... huhuhu
ALHAMDULILLAH KAN...... SYUKUR2....

ikutkan jadual asal aku kena kerja time raya... tapi sebab xcukup staff
lepas raya..sebab staff melayu yang kerja time raya 3 orang...
so effect kot time pas raya tu...
sebab tu salah seorang xpayah kerja time raya...
aku memang xkesah... nak kerja ker.. xnak kerja ker... mane2 pun aku boleh..

p/s: jom raya2.... raya2... hehehehe =) =)