Sunday, August 7, 2011

Work


yuhuu.. salam2 semua kepada kawan2.dah masuk hari ahad dah kan... 7/8/2011..sekejap jer masa belalu. hari ni duty aku 8.30 pagi-4 petang.. key in 2.. dah lame rase nyer x key in dekat pc 2 tu.. so agak lembap macam kura2 lah aku nak key in prescription .. kalau kat pc 1 best.. keyboard dia lembut jer... macam laptop punyer keyboard.. so memang boleh lah key in laju2 kan... best2.. nak key in dekat outpatient .. "CEPAT DAN TEPAT"

penat gak lah kaki.. sebab ade jer patient.. nak kata ramai xlah ramai macam hari sabtu2 time bulan xpose... tapi patient ade jer... xputus2... last2 pukul 3 petang memang dah clear lah.. sangat2 seronok... lepak2 kejap tolong decorate sempena merdeka + raya... setiap department kena wat decorate masing2.. tema MERDEKARAYA... yelah kan merdeka tahun ni.. sekali dengan hari raya.. ha aku confirm kerja.. agak2 bayaran kerja untuk MERDEKARAYA macam mane?? masyukkk x?? ke harapan tinggal harapan je hehe..

tahun ni kena kerja tau... sedih ker seronok?? huhu... apa boleh buat.. saje jer aku amek awal2.. sebab tahun depan turn orang lain pulak... so baik aku amek cepat2 kan.. =) raya pertama dihospital lah kite..pakai lah baju raya yer... meriahhhh mak ngah kite... =) =) kite beraya sambil berkhidmat untuk patient2 yang memerlukan perkhidmatan dari kami2 di pharmacy department ni... =) yeahh.. kami sedia membantu anda... =)

p/s: happy birthday encik iwan.. semoga awak panjang umo n dimurahkan rezeki... =) kerja rajin2 ea... =) =) luv u lah cayang =) birthday dia 6.8 semalam... =) huhu..