Friday, August 5, 2011

Ramadhan ke 4


5.8.2011.....kita masih diberi kenikmatan untuk bernafas.. dan paling bertuah.. kite diberi peluang untuk bernafas secara PERCUMA.. tanpa perlu membayar sesen pun.. cube kite lihat.. kat hospital tu.. beratus2 manusia yang sedang bertarung nyawa untuk meneruskan kehidupan... tapi kita?? indah bukan.. masih sempurna.. masih sihat... alhamdulillah......

aku bersyukur dengan nikmatMU.... aku masih mampu bernafas... berdiri... berjalan..berlari.. makan..minum..tidur...kerja.... walaupun aku xsesempurna mane.dan TERLALU BANYAK KELEMAHAN..........tapi aku tetap bersyukur dengan nikmatMU YA ALLAH.. alhamdulillah. kau lah maha pengampun lagi maha penyayang... aku bersyukur........

zaman muda kite jangan lah kite sia2 kan dengan buat benda2 yang xberfaedah... zaman muda ni lah waktu untuk kite beramal... balas jasa orang tua kite.. sampai bila kite nak harapkan jase2 diaorang... sudah sampai turn kita pulak nak menghargai diaorang..!! disetiap doa kite... doa kan jua lah kebahagian dan kesejahteraan hidup mereka.. insyaallah.. akan dipermudahkan urusan rezeki kite...







2 comments:

Amy Syaquena said...

Salam kenal , singgah dan follow sini jemput ke belog saya..

aYu said...

salam =) ok.. thanx =)