Thursday, August 18, 2011

Mak aku



hari ni mak masak sedap... mak masak.. ayam masak lemak cili api... sambal petai n ayam goreng. mase balik hari first tu.. cakap kat mak.. mak teringin nak makan masak lemak cili api... tup2.. hari ni mak buat kan... kasih ibu kan.... apa saja yang anak mintak xpernah ditolak.. bahkan.. melihat anak2 makan hasil dari air tangan dia... itu lah kegembiraan bagi dia.. sayang mak... =)

mak cakap.. makan2.. seronok mak tengok anak2 makan.. hehe.. memang aku makan berselara sangat2.. =) aku balik kampung hari selasa... balik2 kerja.. terus siap2 pergi pudu beli tiket nak balik.. dah dapat tiket baru inform mak.. mak tekejut gila.. hehe.. buat surprise dekat mak.. =) bangun sahur mak n abah dah siap2 prepare makan atas meja.. dah besar2 pun mak n abah yang sedia kan makan sahur kan..

mak macam biasa.. setiap kali sahur... susu tetap ade... mak cakap minum susu.. baru bertenaga... =) wah2 macam ni duduk rumah seronok lah aku.. berbuka lauk sedap2.. sahur pun makan nasi. kalau dekat sane.. aku malas..aku makan roti dengan minum susu.. pastu makan kurma 3 bijik.. berbuka pulak beli jer dekat bazar.. main tunjuk2... nak apa semua tunjuk.. nak air... nasi.. kueh2.. huhu....



0 comments: