Thursday, August 18, 2011

Rezeki


dah masuk 18 ramadhan dah kan.. cepat nyer masa berlalu... memang kejap sangat2..
dah 18.8.2011 dan 18 ramdhan jugak... salam ramadhan semua.

semalam bawak adik2 pergi beli kasut n tudung raya... happy jer diaorang
alhamdulillah... rezeki yang ALLAH berikan...
aku dapat mengembirakan adik2 aku
aku pakai baju raya tahun lepas jer.. huhu.. malas nak beli..
sebab aku pakai baju kurung time raya jer.
huhu... lepas tu almari aku yang pakai... =p =p
selagi kite masih diberikan kesempatan untuk hidup ni
berikan lah kegembiraan untuk orang yang tersayang
xternilai harganye bila orang yang kite sangat2 sayang gembira...

dan sape yang tengah belajar tu.. belajar rajin2 tau...
dah graduate nanti.. jangan lupa kan mak.. abah.. n adik2...
masa kite belaja... diaorang dah banyak berkorban untuk kite...
dia orang bukan beban untuk kite.. tapi rezeki untuk kite...
sebab percaya lah... kalau kite xlupa kan tanggungjawab kite
sebagai anak... insyaALLAH... rezeki kite xkan pernah terputus...
selain itu.. disetiap doa kite.. jangan lupa untuk doakan ibu bapa kite..


p/s : saya sangat sayang mak.. abah... n adik2.... luv u all so much.....
-
-
-
-
-
-
ALHAMDULILLAH... rezeki encik iwan makin bertambah2...
syukur2 dengan nikmat mu YA ALLAH.........
gud luck awak.... =)


0 comments: