Monday, August 29, 2011

Kuih raya


bangun2 sahur... bangun2 semua.. =) hai semua.. selamat bersahur yer.. eh2 dah hari isnin lah.. 29.8.2011 bersamaan 29 ramadhan... dalam kebanyakan kelender2 yang aku tengok hari raya akan jatuh pada tarikh 30.8.2011.. so makne nyer kalau macam tu... ni last sahur lah ek?? emm... cepat sangat2 mase berlalu kan.. sangat cepat... (xsuke nyer lagi 4 hari nak start keje.. hehehe)

dekat fb... ramai dah yang post2 raya kan.. so aku nak amek kesempatan nak mengucap kan selamat hari raya maaf zahir dan batin lah yer.. segala kesalahan harap dimaaf kan.. saya manusia biasa xlari dari melakukan kesalahan... maaf tau.. (alah ko ngan aku same jer..hehe... sila sedar diri..hehe... )

dah 2 hari xtido2.. tolong mak.. buat kueh raya.. kemas dapur.. naik kembang dah jari jemari aku duk sental pinggan mangkuk..periuk bagai... =) terima kasih mak sebab buat semua persiapan untuk anak2 mak.. mak xtido buat kueh raya..lepas tu.. sambung masak untuk sahur pulak... =) sangat2 terharu..... meh orang teman mak... =) =) sayang mak tau!!!





bagi mak minum air ni lah.. mak boleh buat kerja xtido malam... =) satu untuk mak.. satu untuk aku... hehehe =) terima kasih mineral coffee sebab buat mata aku n mak aku segar... =) jom kite try minum.. lemak berkrim =)



sebelum makan sahur bagi mak makan ni.. =) more question about pill maharani