Saturday, August 13, 2011

Demam


macam nak demam lah.. huhu... mak2.. nak demam.. nak demam. ubat dah makan.... nak apa ? demam...tahan sakit... selsema.. batuk... sakit tekak..angin..sakit lutut... .semua dah ade dalam loker.. huhu.. bagus2... senang nak telan... telan jer bila rase badan ni nak demam... huhu.. tapi jangan manja kan badan dengan ubat sangat..kalau boleh lawan.. lawan lah kan... lagi bagus...jangan lah.. sakit sikit jer nak makan ubat tahan sakit... sakit jer nak makan ubat tahan sakit.... no2... xbagus tau untuk jangka masa panjang...

hari ni duty dekat inpatient.... yang seronok nya pagi xde sangat prescription.. dah pukul 1.30 tengah hari tu banyak pulak... doctor baru start round ward kot.. malas betol aku nak kerja hari ni.. dalam kepala.. cepat lah pukul 4 petang kan.. xsabar rase nyer nak balik... huhuhu =) =) duk buat2 prescription tu xperasan jam dah pukul 4 petang... apa lagi chow lah kan... =) duduk lepak2 abang aku num 3 ajak bukak puasa same2... emm okey.. =)


p/s: pahit nyer panadol ni.... eiiiii.... xleh aku nak telan....

0 comments: