Tuesday, September 6, 2011

Rapuh


hari ni kerja pukul 8.30 pagi sampai pukul 5 petang.. duty dispense 2.. jadi pembantu dispense 1... hari ni xlah ramai patient.. okey2 jer. gilo lah mata aku pagi tadi.. mengantuk sangat!! nasib baik ade jer prescription xde lah aku mengantuk.. =)

sedih nyer .................tadi kena tengking dengan patient.. nasib baik aku ni kuat.. kalau x.. aku dah nangis dah.. hehe.. tapi memang nak nangis lah.. dah lah mood minggu ni xberapa nak okey kan. nasib baik settle jugak. terima kasih lah kakak2 semua n bos aku. (cian aku..huhu..)

tadi bukak youtube... type OPIK...pilih lagu2 dia.. first tekan tajuk lagu dia RAPUH.. sangat2 best... jatuh cinta aku dengan lagu ni.. sangat2 jatuh cinta.. tetiba bila dengar lagu ni.. terasa aku ni jauh sangat2 dengan NYA... jahil nya aku.. banyak sangat... lagu2 opik best2.. dan membuatkan aku insaf...

yelah kadang2 kita ni sebagai manusia selalu lali dan lupa... sekejap jer rajin.. lepas tu entah kemana semua nyer.. memang kite ni selalu kena DI INGAT.. DI NASIHAT.. itu lah manusia... kadang2 kite lupe diri kite.. (dituju untuk diri sendiri)






Opick - Rapuh 
detik waktu terus berjalan
berhias gelap dan terang
suka dan duka tangis dan tawa
tergores bagai lukisan

seribu mimpi berjuta sepi
hadir bagai teman sejati
di antara lelahnya jiwa
dalam resah dan air mata
kupersembahkan kepadaMu
yang terindah dalam hidup

meski ku rapuh dalam langkah
kadang tak setia kepadaMu
namun cinta dalam jiwa
hanyalah padaMu

maafkanlah bila hati
tak sempurna mencintaiMu
dalam dadaku harap hanya
diriMu yang bertahta

detik waktu terus berlalu
semua berakhir padaMu

0 comments: