Sunday, September 11, 2011

Kenangan itu...

kenangan.... ade ap dengan kenangan?? penting ker sesuatu kenangan tu?? adakah orang lain akan mengerti kenangan yang terlakar dikamus kehidupan seseorang?? adakah kenangan itu akan tetap beada dalam sanubari  kehidupan kite?? ataupun mampu kah kite melupa kan semua kenangan itu??

setiap orang pasti mempunyai kenangan yang tersendiri kan.. kadang2 kenangan itu indah untuk diingati... dan kadang2 terlalu pahit untuk diingati.. tetapi walaupun pahit... ianyer tetap suatu kenangan dan tak akan pernah dapat untuk kita lupa kan.... kerana kite telah terpilih oleh NYA.. kita akan melalui semua kepahitan itu. Alhamdulillah sebab dengan kenangan yang pahit itu lah kita akan akan cube buat yang terbaik dalam hidup kita....

walaupun orang lain mampu koyak kan setiap cebisan diari yang kita tulis dan simpan.. mampu melupuskan apa saja yang berkaitan kenangan kita itu.. tapi di ingatan... semua itu tetap ade dan akan terus ade selagi kita masih mampu bernafas dan masih mampu berfikir dengan waras dan sihat. kenangan itu akan tetap menjadi kenangan di lipatan ingatan yang paling dalam. biar lah apa yang terjadi... semua itu akan terus berada di dalam ingatan.