Wednesday, September 7, 2011

Kucing..meow2

tadi duk terbaca pasal kekejaman terhadap kucing2.. KESIIIIIAAAANNNNNYER...sumpah aku nak nangis!!!!!! sedih2...sedih2... kenapa manusia kejam!!!!!!!!!!!!! kenapa manusia penting diri sendiri...!!!!!!! apa nak jadi lah dunia sekarang kan.... seddddddddiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhhhhnyer.............................. =( =( =(  petknode cat bording ..... dekat damansara damai.

semoga kite sama2 sedar lah...dunia nak akhir zaman... kalau dekat dunia ni kite terlepas dari hukuman.. dekat sane confirn xkan terlepas...!!! emmmmm........... cian kucing2.... sampai bulu macam dah xde... sampai kurus kering nampak tulang... ade yang mati dalam kandang dibiarkan macam tu jer...  dalam kandang kongsi sampai 4 ekor. YA ALLAH... xsanggup aku nak tengok...!! seksa nyer binatang tu...!!

dekat rumah aku ade kucing.. abah yang bela.. ade 2 ekor kucing.. aku xingat lah sape name dia.. aku buat contoh jer lah yer.. yang sekor tu comel.. yang sekor tu comot. comel n comot ni kawan baik la kire nyer... bila  comot ni mati.. comel ni sedih sangat2 adik aku cite.. adik aku tunjuk kan dekat comel dekat mane dia orang tanamkan comot.. sampai kan petang2 comel g ziarah comot.. TENGOK.. BINATANG ADE PERASAAN LAH.... cume xboleh bercakap jer..!!

abah aku penah bawak balik kucing lain.. yang ade dekat kedai makan mak aku.. comel merajuk.. mogok xnak makan lagi.. lepas abah aku letak balik kucing2 tu dekat kedai mak aku... jage dekat kedai jer.. baru si comel ni nak makan.. TENGOKKK... KUCING MEMANG ADE PERASAANN... hanya orang yang sayang kucing macam abah n adik2 aku jer yang paham.. ( aku ni kadang2 jer paham.. tapi xde lah sampai nak seksa kucing2 tu)


macam mane ek.. orang boleh seksa kucing.. xtakut ker?? kucing kan bernyawa...nak seksa sangat2 lah kan pegi lah seksa kucing mainan kan... 

clik cini... sumpah aku nak nangis tengok kucing2 yang diselamat kan...!!!!

entry lain yang berkenaan pasal ni...clik cini... seriussss sedihhhhhh!! nangis aku!!!  

nak tengok kucing2 yang diseksa... clik cini.....waaaaaa.... nangis2... xsampai hati aku nak tengok!!!











0 comments: