Friday, September 23, 2011

Awak...

jam dah pukul 2 pagi... mata x mengantuk lagi...pagi tadi dah puas tido..esok keje petang..apa nak buat ye.. tetibe rase nak update blog lah... emm.. dah pagi2 macam ni tetibe teringat dekat encik iwan.. rindu nya dekat dia...sangat2... =( nak buat entry jiwang lah... =) =)



lambat lagi dapat jumpa dia... dia sibuk dengan keje.. aku pun sama.. keje shift ni susah cikit kadang2..nak buat pape kena rancang awal2.. kalau lambat rooster dah keluar xleh buat apa kan. nak mintak tolong orang..orang lain pun ade keje masing2 kan...lagi pun xbek kita susahkan orang lain demi kepentingan diri sendiri... hidup kena bertimbang rasa kan...

encik iwan memang sibuk... dia nak cari duit untuk bulan 6 tahun depan... terima kasih cyg sebab awak banyak bersusah payah.. tapi walaupun dia sibuk aku tetap setia tunggu dia... insyaallah selagi jodoh kiteorang panjang. semua nya ALLAH yang tentukan.. kerana DIA.. aku bertemu dengan encik iwan...dengan izin NYA... aku selamat bertunang 6 bulan lepas..semua dengan izin NYA..

syukur alhamdulillah.... walaupun banyak sangat dugaan yang kitaorang kena hadapi sebelum berlangsung nya majlis pertunangan... dan alhamdulillah...syukur dengan nama NYA... selamat sudah... selamat semua nya.. lauk2 yang mak masak..habis. syukur mempunyai mak..abah n adik beradik yang sangat2 rajin membantu... terima kasih semua. lepas ni kita bertungkus lumus untuk bulan 6 tahun depan pulak ye... =)

rindu sangat2 dekat encik iwan.. dah nak dekat sebulan xjumpe.. walaupun shah alam dengan ampang x lah jauh sangat..tapi masa xmengizin kan kiteorang berjumpa.. xpe lah.. nak buat macam mane kan.. =) dulu paling lame xjumpe 6 bulan.. time tu dia menganggur.aku pulak tengah study... fuhh... lama nya... time tu massage je lah kitaorang.. nak call pun susah.. =( tapi syukur sekarang dia dah ade kerja yang stabil dan memuaskan.. =) syukur2 dengan nikmat MU YA ALLAH.... =)



xlama lagi dah nak masuk 5 tahun usia perkenalan aku dengan encik iwan.. walaupun baru 5 tahun.. tapi bagi aku bukan senang nak mempertahan kan.. bukan senang nak buatkan ia nya sentiasa indah..dan yang paling peting bertuah sangat2 sebab dipertemukan dengan encik iwan... terima kasih awak..sebab awak selalu layan saya dengan baik.. marah awak bertempat... marah saya .. xtentu..hehe..tapi awak tetap sabar... terima kasih awak... sebab kesabaran awak kita tetap bertahan sampai hari ini...

awak banyak bagi sokongan dekat saya.. awak selalu jadi telinga kepada masalah2 saya.. walaupun saya ni susah nak cerita masalah saya dekat awak.. awak akan tau bila masalah saya dah teruk.. sebab saya xreti nak cerita dekat awak.. tapi kadang2 malas nak cerita.. sebab malas nak fikir sangat2.. tapi last2 saya xdapat nak handle.. awak tetap ade... "ye ayg kenapa ade masalah" ? tapi memang jarang lah saya cerita kan.. =)

saya betol2 rindu dekat awak lah..... betol xtipu.. jujur dari hati. awak rehat cukup2 tau...esok nak kerja... jage kesihatan baik2.. =) dan tahniah sebab tiap2 bulan capai target .. =) alhamdulillah rezeki nak kawin. semoga kita akan kuat menghadapi semua dugaan ini... terlalu banyak sangat... dan tanpa semangat awak.. saya xkan jadi kuat. saya percaya... kita terpilih untuk menerima nya sebab kita memang kuat.. =)


terima kasih untuk semua nya... semua2 yang awak sudi buat untuk saya... gembira kan saya... buat saya tersenyum... buat saya ketawa...belanja saya makan.. belanja saya baju. seluar..tudung..selendang..baju raya... belanja saya sandle..kasut wedges..semua kasut2 saya awak yang beli =) wah.. nak kira2 boleh bagi duit untuk hantaran zaman sekarang..hehe. awak selalu cakap.. suka tengok saya happy...saya kenyang.. =) terima kasih encik mohd idzuan... =)

saya sentiasa berdoa agar jodoh kita kuat... sampai bila2...  insyaallah.. kita berdoa... berusaha... semoga dipermudahkan semua dugaan..halangan...supaya kita akan tetap bersama menghadapi semua nya. saya akan tetap ade untuk awak... =) supaya saya juga mampu buat awak tersenyum.. ketawa... macam awak selalu buat saya tersenyum.... terima kasih... =)

p/s: ................................................................................
setiap orang mempunyai kisah dan sejarah hidup yang tersendiri.. berikan lah peluang sekali lagi untuk diri kita merasa erti cinta dan sama2 lah kita menjaga supaya ianya tetap bersemadi jauh lubuk hati. cinta yang sejati akan mampu mengharungi semua dugaan. berdoa...serta bertawakal.... semoga dengan izin NYA  moga2 ni lah cinta yang terakhir sebelum kita dijemput illahi....