Saturday, September 3, 2011

Kenapakan..huhu

hari ni xramai sangat patient yang discharge... dalam belas2 orang jer... nak cakap busy.. xlah busy sangat.. okey jer... =) lepak2 jer buat kerja... pagi dekat discharge.. petang dekat dispense.. kalau dispense petang kena buat statistik prescription.. okey jer.. buat pukul 3.. pukul 4 lebih dah siap sebab xramai sangat kan patient dekat outpatient.. xramai pun tapi xputus2 patinet datang... =)

kadang2 kan.. dalam kehidupan kita ni.. susah sangat2 kan kite nak terang kan dekat orang kenapa kite buat sesuatu benda.. kenapa kite decide  macam tu benda kita nak buat.. kenapa kena macam ni.. kenapa kita buat macam ni.. kenapa xbuat macam yang diaorang cakap.. kenapa kan. kenapa dan terus kenapa.. sampai kite pun penat nak terang kan.. diaorang tetap dengan pandangan diaorang..


p/s: sayang mak sangat2.. rindu mak....nak mak.......!!!!

2 comments:

cik kartun said...

aslmualaikum..CK dtg nk raya!!!

aYu said...

waalaikumusalam.. =) jemput2... =)