Friday, September 16, 2011

Warisan...

bertapa dibumi ini ku melangkah...ke utara selatan timur dan barat... ku jejeki.........aku bukan lah seorang perwira..gagah menghunus senjata...namun hati rela berjuang walau dengan cara sendiri demi cinta ini. ku ingin kotakan seribu janji sepanjang kedewasaan ini... ku ingin sampaikan pesanan aku lah PENYAMBUNG WARISAN........

esok 16 september...kena kerja... kerja lah kan..dah kerja hospital ni memang public holiday pun kena kerja jugak..kalau xkerja sapa nak jaga farmasi dan bagi ubat..huhu... nasib kau lah kan kalau kena kerja... =) xpe2 esok triple wooo bayaran nya.. =) i like lah kalau triple2 bayaran nye kan... time kasih2.. hehe =p 

eh2 apa kena mengena lagu dekat atas tu ek?? sudirman... WARISAN... tadi tengah nak iron baju... cari2 dekat laptop nak pasang lagu apa kan... so tertibe dengar lah lagu ni.. lagu ni mendalam sangat2 maksud nya kan... touching gila kan. so sila lah hayati... =)  macam aku.. semua lagu yang aku suka dengar... aku suka cari maksud lagu tu... sebab best..sebab setiap lagu mempunyai maksud yang tersendiri. 

terima kasih kepada askar2 dulu yang banyak berbakti kepada negara dan membebas kan MALAYSIA dari cengkaman penjajah... terima kasih.... kerana jasa2 anda... kami hidup selesa.... =) jom lah kita sama2 kekal kan keamanan yang telah dicapai selama 54 tahun ni... harap sangat2 kita akan terus hidup dalam keadaan yang aman dan selamat.....



okey lah nak tidur esok kerja... =) selamat menyambut hari 1 malaysia dan hari merdeka yang ke 54 tahun =)