Tuesday, September 20, 2011

Awas!!

hari ni duty pagi... =) lepas sahur.. aku xtido... iron baju... sebab semalam xlarat nak iron baju..so iron lah lepas sahur kan.. bangun2 tengok jam pukul 5 pagi... makan roti 3 keping..secawan milo dan 2 biji kurma.. alhamdulillah..kenyang dan bertenaga..

lepas siap sahur n iron baju tu... terus mandi... sembahyang... ku sangka kan awal... tapi tengah2 bersiap tu sekali nak dekat pukul 6.50 pagi. apa lagi dengan tudung xpakai lagi terus aku kelam kabut lah.. dalam hati... damn!!! aku lambat...!! kompem lambat ni kan...

apa lagi terus rempit lah kan.. memang umur aku masih panjang lah.. =) isyk2.. jangan bawak moto secara merbahaya yer.. AWAS!! hargai lah nyawa demi orang yang tersayang..hehe (",) punya lah rempit kan..last2... pukull 7.02 pagi aku punch card.. so apa boleh buat kan..

alhamdulillah... esok last aku bayar hutang bulan ramadhan.. =) first time buat awal2...syukur2 walaupun banyak sangat dugaan.. tapi tu bukan penghalang untuk aku menyerah kalah. ALLAH permudah kan segala urusan aku.. =) terima kasih kak herda n abang saiful sebab buat open house. sedap =)

 hujung bulan ni cukup setahun kerja.. so ade lagi 5 tahun !!! 
5 tahun...huhu..pejam celik...pejam celik habis lah kan.....



semoga cepat2 masa berlalu lah... cepat2....cepat dan cepat......